Student Stan Breukers doet in opdracht van de LLTB onderzoek naar boerderijverkoop in Limburg. De derdejaarsstudent International Business aan Fontys Hogeschool Venlo heeft in het kader hiervan verschillende agrarische ondernemers met een boerderijwinkel of verkooppunt geïnterviewd. Nu gaat de volgende fase van zijn opdracht van start: een consumentenonderzoek.
Breukers: ‘Aan het begin van de coronacrisis is de populariteit van boerderijwinkels en verkooppunten enorm toegenomen. Maar nog niet iedereen weet zijn weg naar de boerderijwinkel te vinden. Waar ligt dat aan? Is dit gemakzucht, gewoonte, onbekendheid of iets anders? Dat probeer ik met dit onderzoek te achterhalen.’
Enquête
Middels een enquête wil Breukers meer te weten komen over het winkelgedrag van consumenten en hun eventuele ervaringen met boerderijverkoop. Mensen die niet bekend zijn met een vorm van boerderijverkoop of hier geen gebruik van maken, kunnen de vragenlijst eveneens invullen. Ook agrarische ondernemers kunnen hun mening delen via deze enquête. Deelname duurt maximaal 10 minuten en de antwoorden blijven volledig anoniem.
Je helpt Stan Breukers enorm als je de enquête ook invult.